مانیفست در دنیای سینما

سینما از قاب سیاوش اسعدی

مانیفست در دنیای سینما

سینما از قاب سیاوش اسعدی

سیاوش اسعدی : "جیب‌بر خیابان جنوبی" را امسال کلید می‌زنم

                       "جیب‌بر خیابان جنوبی" را امسال کلید می‌زنم


سیاوش اسعدی فیلم سینمایی "جیب‌بر خیابان جنوبی" را امسال و با دریافت پروانه ساخت کلید می‌زند.

سیاوش اسعدی به خبرنگار مهر گفت: فیلمنامه "جیب‌بر خیابان جنوبی" را نوشته‌ام، داستان فیلم در جنوب تهران می‌گذرد و فیلمبرداری در مناطق جنوبی تهران و مترو انجام می‌شود. فیلمنامه حال و هوایی نزدیک به "حوالی اتوبان" دارد اما شبیه به فیلم قبلی‌ام نیست. "جیب‌بر خیابان جنوبی" یک فیلم نوآر است.

وی ادامه داد: علی سرتیپی تهیه‌کننده فیلم است و مرتضی غفوری فیلمبردار "حوالی اتوبان" در فیلم تازه‌ام با من همکاری می‌کند، برای دریافت پروانه ساخت تقاضا داده‌ام و امیدوارم به زودی پروانه دریافت کنم، بلافاصله بعد از دریافت پروانه پیش‌تولید را شروع می‌کنیم.

کارگردان فیلم سینمایی "حوالی اتوبان" به جای خلاصه داستان درباره فیلم تازه‌اش گفت: بگذار به ضرب شمشیر یک دلاور از پای درآیم، پولاد در قلب و لبخند بر لب، زمانی چنین گفته بودم، ولی تقدیر چه بازی‌ها که ندارد، ببین چگونه مرا از پشت سر غافلگیر کرد، میدان جنگ من فاضلاب گند خیابان بود، و خصم من یک گاری با باری از هیزم، من هیچ چیزم را خود انتخاب نکردم، حتی مردنم را.

فیلم سینمایی "حوالی اتوبان" به کارگردانی سیاوش اسعدی در بیست و هشتمین جشنواره فیلم فجر روی پرده رفت و با استقبال منتقدان همراه شد، این فیلم اواخر سال 89 اکران عمومی شد.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد