عکس های مریلا زارعی در مراسم تقدیر از فیلم چ (2)

ادامه نوشته

عکس های مریلا زارعی در مراسم تقدیر از فیلم چ (1)

 

ادامه نوشته

گفت و گو با حامد بهداد:زندگی جای دیگری است با حامد بهداد!

حامد بهداد، بازیگر جوان سینما برای نخستین بار در سال 79 با بازی در فیلم «آخر بازی» به سینمای ایران معرفی شد. او برای بازی در این فیلم کاندیدایی سیمرغ بلورین بهترین بازیگر نقش اول مرد از جشنواره فیلم فجر را تجربه کرد. وی بعدها در قالب نقش‌های مکمل بازی‌های به یاد ماندنی در سینما داشت.

منبع : روزنامه ایران

ادامه نوشته

گفت و گو با هنگامیه قاضیانی:طاهره مظلوم و جمیله بی‌رحم

هنگامه قاضیانی، بازیگر مطرح سینما که از سال 85 تا الان موفق به دریافت دو سیمرغ بلورین از جشنواره فجر شده، حالا در نقشی کاملا متفاوت، با سریال «سرزمین کهن» کمال تبریزی به تلویزیون آمده. قاضیانی توضیحات جالبی درباره این نقش دارد.

منبع : روزنامه هفت صبح

ادامه نوشته

گفتگو با نرگس محمدی:دوست نداشتم فرد دیگری ستایش را بازی کند

روزنامه تهران امروز گفتگویی با نرگس محمدی بازیگر نقش ستایش داشته است که آن را در پی می خوانید:

منبع : روزنامه تهران امروز

ادامه نوشته

محمد علی کشاورز: برای درمان درد پا مشغول فیزیوتراپی هستم

محمد علی کشاورز بازیگر پیشکسوت سینما و تلویزیون درباره وضعیت جسمانی خود به مهر گفت: وضعیت جسمانی ام نسبت به هفته های گذشته بهتر است و خوشبختانه رو به بهبود هستم و در حال حاضر با تجویز پزشک مراحل جدید فیزیوتراپی آغاز شده است.

ادامه نوشته

دنیا، متصل‌تر شد: فیس بوک، واتس آپ را خرید

دنیا، متصل‌تر شد: فیس بوک، واتس آپ را خرید

«فیس بوک» اعلام کرد برای گسترش شبکه پیام‌ کوتاه تلفن‌های همراه، با خری اپلیکیشن «واتس‌اپ» به مبلغ ۱۶ میلیارد دلار موافقت کرده است. «مارک زوکربرگ» رئیس فیس بوک در صفحه شخصی‌اش نوشته: «واتس‌اپ» راهی برای ارتباط یک میلیارد نفر با یکدیگر است.

سینما پارسی سلام : دنیا متصل تر میشه اما اینجا همه چیز فیلتر تر میشه

ادامه نوشته

بازیگر «عصبانی نیستم» به نمایش «شکلک» برگشت

فیلم،نمایش شکلک کار کیومرث مرادی از امشب، 30 بهمن بار دیگر با بازی نوید محمدزاده به صحنه می‌رود.این بازیگر در طول چند اجرای اخیر بخاطر حضور فیلم عصبانی نیستم در جشنواره برلین نتوانست این نمایش را همراهی کند و جواد عزتی جایگزین او شده بود.

ادامه نوشته

گلاره عباسی:سال گذشته حق انتخاب زیادی در تلویزیون نداشتم

 

گلاره عباسی با اشاره به کارهای تلویزیونی خود به خبرنگار مهر گفت: فیلم «روزهای آخر اسفند» به کارگردانی بهروز شعیبی را برای نوروز در تلویزیون دارم و غیر از آن  فیلم «اشیاء از آنچه فکر می‌کنید به شما نزدیک‌ترند» ساخته نرگس آبیار نیز آماده نمایش است که به سفارش شبکه یک ساخته شده بود.

ادامه نوشته

محسن تنابنده:تا جايي که کشش داشته باشد با «پايتخت» مي‌مانم

 

محسن تنابنده که دوشنبه گذشته از تصوير برداري بخش‌ هاي مربوط به شمال پايتخت 3 به تهران بازگشته است به « باني  فيلم » گفت: آنچه که باعث انگيزه کار در من مي‌شود، رضايت مردم و خنده اي است که در طول تماشاي سريال بر لب آنها مي نشيند.

ادامه نوشته

جدید ترین عکس های مریلا زارعی

جدید ترین عکس های مریلا زارعی

ادامه نوشته

بيم ها و اميدهاي گيشه 93

 

چند روز پيش رئيس انجمن سينماداران با اشاره به فيلم هاي به نمايش در آمده در جشنواره امسال، چشم انداز گيشه سال 93 را چندان اميدبخش ارزيابي نکرد. نکته اي که اغلب سينماگران بر آن اذعان دارند تعداد اندک فيلم هاي جذاب براي مخاطب عام ميان انبوه آثار به نمايش در آمده در جشنواره امسال است.

ادامه نوشته

بازیگر نقش ستایش: این روز‌ها از پمپ بنزینی تا سوپر مارکتی به من می‌گویند چرا این شکلی شدی؟

عکس شخصی نرگس محمدی

نرگس محمدی کارش را از تئا‌تر و سینما آغاز کرد. فیلم‌های سینمایی «آناهیتا»، «ریسمان باز»، «تنهایی باد» از جمله فیلم‌هایی او قبل از معرفی او به عنوان یک چهره محبوب تلویزیونی است تا اینکه سعید سلطانی او را به عنوان بازیگر نقش اول سریال «ستایش» انتخاب کرد که دلیل این انتخاب به گفته سعید سلطانی به جز توانایی بازی، نوع چهره و معصومیتی که در نگاهش است، بود.

ادامه نوشته

شبنم مقدمی: احترام و حرمت خاصی برای دفاع مقدس قائل هستم

 

شبنم مقدمی، برنده سیمرغ بلورین بهترین بازیگر نقش مکل زن درباره بازتاب های فیلم «امروز» در ایام جشنواره فیلم فجر به سینماپرس گفت: «امروز» یک فیلم انسانی و شریف است و من مطمئن هستم در زمان اکران بیننده و جایگاه خودش را پیدا خواهد کرد چنانچه این اتفاق در جشنواره هم افتاد. «امروز» رضا میرکریمی از شلوغ بازی و شعارهای رایج پرهیز می کند، حال ممکن است عده‌ای با آن ارتباط برقرار نکنند.

ادامه نوشته

آزاده زارعی در گفت‌وگو با فارس:نقش‌های مشابه «باران» را نمی‌پذیرم

خبرگزاری فارس: نقش‌های مشابه «باران» را نمی‌پذیرم/صفحه فیس‌بوک ندارم

پس از ایفای نقش باران، پیشنهادهایی دارم که تا به حال هیچکدام باب میلم نبوده و به همین دلیل حضور در آنها را نپذیرفتم.

ادامه نوشته

گفت وگو با ویشکا آسایش به بهانه حضورش در نمایش «ملکه زیبایی لی‌نین»

 

این بازیگر سینما، حالا مشغول بازی در نمایش «ملکه زیبایی لی‌نین» است؛ نمایشی که اولین حضور ویشکا آسایش را در تئاتر رقم می‌زند.

ادامه نوشته

فرهاد اصلاني: از بازي در فيلم‌هاي توقيفي خسته شدم!

 

اين بازيگر سينماي ايران در گفتگو با مهر بيان کرد: پذيرفتن بازي در فيلم سينمايي «خواب‌زده‌ها» به کارگرداني فريدون جيراني 2 علت مهم دارد؛

ادامه نوشته

داریوش ارجمند:مسعود ده‌نمکی را درک نمی‌کنم، وی فیلم‌ساز نیست بلکه جوک‌ساز است!

 

این بازیگر سینما در حاشیه مراسم پایانی جشنواره فیلم فجر در استان همدان با بیان این مطلب ادامه داد:البته این دیدگاه من است و ممکن است تاوان آن را هم بدهم.

ادامه نوشته

نامه مادران شهدای سیستان و بلوچستان به مریلا زارعی/خانم زارعی؛ به وجود هنرمندی شایسته همچون شما بر خ

دختر عزیزمان خانم «مریلا زارعی» اکنون که شما در جشنواره فیلم فجر سال 1392 به دلیل ایفای نقش در فیلمی که دغدغه‌ها و رشادت‌ها و صبوری‌های مادران شهدا در پشت جبهه‌ها را به زیبایی به تصویر کشیده است تقدیر شده‌اید، نور امیدی در قلب مادران و همسران شهدا روشن شد...

ادامه نوشته

عکس های اختتامیه ی سی و دومین جشنواره فیلم فجر کرمانشاه

ادامه نوشته

حسین فرح بخش: در تمام فیلم امروز دوربین پس گردن شبنم مقدمی است آن وقت به او سیمرغ می دهند/ درمیشیان

حسین فرح بخش: در تمام فیلم امروز دوربین پس گردن شبنم مقدمی است آن وقت به او سیمرغ می دهند/ درمیشیان برای ساخت عصبانی نیستم! زندگی اش را فروخت

فارغ از اینکه خط فکری حسین فرحبخش را قبول داشته باشیم یا نه نمی توانیم صراحت کلام او را نادیده بگیریم. او که سالهاست به همراه رفیق شفیق اش عبدا.. علیخانی «پویافیلم» را اداره کرده و سعی می کند الویت اصلی خود در این شرکت را تولید فیلمهای تجاری قرار دهد دو سال قبل درام جنجالی «زندگی خصوصی» را ساخت و این روزها هم مترصد کلید زدن فیلمی است به نام «مستانه».

سینما پارسی سلام:بچه ها این مطلب رو بخونید

ادامه نوشته

psiphon بسته شد: مسدود شدن 8 فیلترشکن در دستور کار

psiphon بسته شد: مسدود شدن 8 فیلترشکن در دستور کار 

یک منبع آگاه از مسدود شدن فیلتر شکن psiphon و افزونه ZenMate کروم خبر داد و گفت: برنامه مسدود شدن تمام 8 فیلتر شکن در دستور کار قرار دارد.

سینما پارسی سلام : میبینم یه چند روز این سایفون اصلا باز نمیشه.....نگو مسدودش کردن.....یعنی انقدر این مسئله مهم که همه کاراشون رو ول کردن اومدن فیلترشکن ها رو مسدود کنن........بابا برید مذاکرات ژنو رو به یه سرانجامی برسنونید.....این کارا زشته به خدا......یعنی ترسو تر از خودتون خودتونیدااااااااااااااا

ادامه نوشته

«حمید حامی» سرانجام آلبومش را منتشر کرد

 آلبوم جدید این خواننده به نام «یک لحظه عاشق شو» که دو سه سالی برای اخذ مجوز های لازم وقت برایش صرف شده، از صبح امروز به بازار آمد تا حامی بعد از آلبوم «آخدا» جدیدترین اثرش را روانه بازار کرده باشد
ادامه نوشته

آزاده صمدی:«سيزده» آموزنده است

 

 آزاده صمدي را کمتر در سينما ديده ايم و براي مخاطبان تلويزيوني آشنا تر است. او در جشنواره اي که پشت سر گذاشتيم با دو فيلم حضور داشت. در «سيزده» نقش متفاوتي را بازي کرد که مشابه آن را کمتر در کارنامه اش ديده بوديم و با «طبقه حساس» تبريزي نيز براي اولين بار کمدي را تجربه کرد. با او درباره فيلم هاي اخيرش گپ کوتاهي داشتيم که پيش روي شماست:

ادامه نوشته

عکس های آتلیه ای و جدید بازیگران

عکس های آتلیه ای و جدید بازیگران

ادامه نوشته

عکس های کمیاب شهاب حسینی

عکس های کمیاب شهاب حسینی

ادامه نوشته

عکس های جدید هستی مهدوی فر

عکس های جدید هستی مهدوی فر

ادامه نوشته

جدید ترین عکس های هانیه توسلی

جدید ترین عکس های هانیه توسلی

ادامه نوشته

مینا جعفرزاده:بازي در هر اثري فرصت تجربه اندوزي است

 

اين بازيگر پيشکسوت که در سريال هفت سنگ نيز بازي کرده است، در گفت و گو با روابط عمومي اين شبکه درباره سابقه همکاري با عليرضا بذرافشان گفت: طبيعتا انتخاب هر بازيگري بسته به نقشي است که در فيلمنامه وجود دارد  و هر کارگردان تلاش مي کند تا بازيگري را انتخاب کند که به نقش نزديک تر باشد. 

ادامه نوشته

رضا عطاران به دیدار خاتمی رفت

رضا عطاران به دیدار خاتمی رفت

صفحه فیس بوک موسسه سینمایی فیلمیران اخیرا تصویری را از دیدار رضا عطاران با سید محمد خاتمی رییس جمهوری اسبق کشورمان منتشر کرده است.
خاتمی در این تصویر در حال نگارش مطلبی برای رضا عطاران است.