مانیفست در دنیای سینما

سینما از قاب سیاوش اسعدی

مانیفست در دنیای سینما

سینما از قاب سیاوش اسعدی

اکران فیلم حوالی اتوبان در جشنواره فیلم شهر

براساس گزارش روابط عمومی چهارمین جشنواره فیلم شهر،  فیلم سینمایی حوالی اتوبان به کارگردانی

سیاوش اسعدی فردا 24 اردیبهشت درفرهنگسرای خاوران در ساعت 20 و 30 دقیقه اکران خواهد شد.

سیاوش اسعدی : "جیب‌بر خیابان جنوبی" را امسال کلید می‌زنم

                       "جیب‌بر خیابان جنوبی" را امسال کلید می‌زنم


سیاوش اسعدی فیلم سینمایی "جیب‌بر خیابان جنوبی" را امسال و با دریافت پروانه ساخت کلید می‌زند.

سیاوش اسعدی به خبرنگار مهر گفت: فیلمنامه "جیب‌بر خیابان جنوبی" را نوشته‌ام، داستان فیلم در جنوب تهران می‌گذرد و فیلمبرداری در مناطق جنوبی تهران و مترو انجام می‌شود. فیلمنامه حال و هوایی نزدیک به "حوالی اتوبان" دارد اما شبیه به فیلم قبلی‌ام نیست. "جیب‌بر خیابان جنوبی" یک فیلم نوآر است.

وی ادامه داد: علی سرتیپی تهیه‌کننده فیلم است و مرتضی غفوری فیلمبردار "حوالی اتوبان" در فیلم تازه‌ام با من همکاری می‌کند، برای دریافت پروانه ساخت تقاضا داده‌ام و امیدوارم به زودی پروانه دریافت کنم، بلافاصله بعد از دریافت پروانه پیش‌تولید را شروع می‌کنیم.

کارگردان فیلم سینمایی "حوالی اتوبان" به جای خلاصه داستان درباره فیلم تازه‌اش گفت: بگذار به ضرب شمشیر یک دلاور از پای درآیم، پولاد در قلب و لبخند بر لب، زمانی چنین گفته بودم، ولی تقدیر چه بازی‌ها که ندارد، ببین چگونه مرا از پشت سر غافلگیر کرد، میدان جنگ من فاضلاب گند خیابان بود، و خصم من یک گاری با باری از هیزم، من هیچ چیزم را خود انتخاب نکردم، حتی مردنم را.

فیلم سینمایی "حوالی اتوبان" به کارگردانی سیاوش اسعدی در بیست و هشتمین جشنواره فیلم فجر روی پرده رفت و با استقبال منتقدان همراه شد، این فیلم اواخر سال 89 اکران عمومی شد.