«حوالی اتوبان» در عین واقعگرایی، سیاهنما نیست
خبرگزاری فارس: یک منتقد با بیان این که «حوالی اتوبان» بیشتر به دل واقعیتها میرود و کمتر سعی میکند فقط به سیاهنمایی ظاهری بپردازد، گفت: «حوالی اتوبان» فرصتی برای دیدار مجدد با «گلچهره سجادیه» است.
«محمد محمدیان» عضو انجمن منتقدان و نویسندگان سینمای ایران در گفتوگو با خبرنگار سینمایی فارس در مورد فیلم سینمایی «حوالی اتوبان» ساخته سیاوش اسعدی، اظهار داشت: «سیاوش اسعـدی» تجربه ساخت نخستین اثرش را با ساخت فیلم سینمایی «حوالی اتوبان» را با موفقیت پشت سر گذاشتـه است.
وی در ادامه تاکید کرد: فیلم سینمایی «حوالی اتوبان» راوی زندگی سه شخصیـت است. «حوالی اتوبان» در بررسی این سه زندگی بیشتر به دل واقعیتها میرود و کمتر سعی میکند فقط به سیاهنمایی ظاهری بپردازد.
این منتقد در ادامه به فارس، گفت: البته هرقـدر فیلمساز در کندوکاو بیشتر در شخصیت زن آسیبدیده و علت این آسیب، دورمانده، واکنشهای زن و شوهـر از حضور آن زن بر زندگیشان را به خوبـی تصویر کرده است. زن جوان در بازگشت به خانه مادری در پایان فیلم باز هم خود را تنها میبیند؛ همان تنهایی که علت فرارش از خانه بوده است.
«محمد محمدیان» در پایان این گفتوگو خاطرنشان کرد: چهره «نـورا هاشمی» در این فیلم نیز یادآور پدرش «مهـدی هاشمـی» است و هم تماشاگر گاهی در نمای دور احساس میکند که با مادرش «گلاب آدینه» جـوان طرف است. او فرزند این زوج هنرمنـد است. فیلم سینمایی «حوالی اتوبان » فرصتی برای دیدار مجدد با «گلچهره سجادیه» پس از چند سال است که بازی خوبی انجام داده است و «شهاب حسینی» که تردیدهایش را مسلط به تصویر درآورده است.
سلام پردیس جان ........
سال و دهه جدید شما مبارک .........
وبلاگ بسیار خوبی داری ...... بهت تبریک می گم ...........
اگه مایل به تبادل لینک هستیدبگویید با چه نامی لینکتون کنم و من رو هم با نام سینما پارسی سلام لینک کن ..........
موفق و پاینده باشید..........[گل]
سلام پردیس جان.کی سی دی فیلم توزیع میشه؟
با سلام و خسته نباشید از فیلم تازه آقای اسعدی چه خبر؟! ممنون میشیم اطلع رسانی کنید.